Un bico na comisura dos beizos

Añórasme.
Para a miña sorpresa, añórasme
e botas en falta a miña presenza,
notas a ausencia das miñas palabras,
sintes baleiro o espazo sen min.

Sorpréndesme.
Eu nunca pensara que fora eu
quen estivera na túa mirada.
Non, nunca imaxinara foras ti
quen desexaras a miña confianza.

Esgótasme.
Cando estou lonxe da túa pel
e desexas aínda máis de min.
Agora, hoxe, onte, mañá… sempre!
Fume na habitación. Carmín.

Ilusiónasme.
Cando a túa mirada ilumina,
na escura noite, o meu sono,
e no meu leito, escravo,
descubro da túa ausencia.

Compréndesme.
E falas, sen dicir nada,
caladiña, sen deixar de contar
historias dun tempo real,
e contos dunha realidade atemporal.

Si, para a miña saudade añórasme,
sorpréndesme, esgótasme,
ilusiónasme, compréndesme…
Es un bico na comisura dos beizos.

Se queres comentar algo... adiante!

